Tuesday, September 1, 2009

831 的感触

我的国家生日
我同班同学生日
我朋友的妈妈去世了

这个月份
曾经在思考死亡
我很肯定我会上天堂
因为这是上帝的应许
凡相信他的
就有这应许

接到我朋友的短讯后
有另外的感触
妈妈是亲人叻
一个亲人去世了
对我会是什么影响?

听到我朋友的在电话的哭腔
我顿时莫名的难过
要是我是她呢?
我不知道我有多坚强~

这是我最怕遇到的时间
每次在槟城安静想家人
又想到以后的时刻
不敢想下去

家人的岁数不断增长
那一天,迟早会到
我只希望在那时候
他们已经接受上帝
成为他们的救主
让我们能够在天堂相遇

爹地妈咪,上帝爱你们,我也爱你们!


Today is my country and coursemate's birthday,
at the same date, my friend's mom passed away.


i had been thinking about death in this month
I'm sure that I can go to heaven at the end my of space life.
Because this is the promise from God,
whoever believes in Him, he or she will get it.

Through the phone,i heard my friend's cry,i felt painful
What if i were her?
i don't know how strong i can be in this situation

Sometimes, i miss my family in Kuching while i am now in Penang.
when i think about the future, I'm afraid to think further
That will be my most unwanted moment in my life.
As parent grew old day by day,
one day, their life will end.
I just pray that they had accepted God as their Lord
So that we can reunite in heaven again


Daddy Mommy, God loves you... And I love you too...

No comments:

Post a Comment